ett om dagen, ungefär.

Hejsan läsare!
Som ni kanske märker är jag mer och mer oaktiv på bloggen,
men jag känner att jag måste prioritera andra saker före detta,
dels har jag tappat suget lite.
Ska ändå försöka skriva något minst en gång om dagen nästan varje dag.


Igår när jag kom hem tog jag ett varmt bad med min glass-smoothie,
och sedan fixade jag mig snabbt för att åka till
en ungdomsgård där det var lan.
Jag jobbade i caféterian där ungefär hela kvällen.






När jag satt där och jobbade ringde en av mina nyblivna tränare också.
Dom ville ha med mig på en fotbollsmatch, som jag - även fast jag inte ville -
tackade ja till. Så nu ska jag äta massa pasta och sedan åka och spela fotboll.
/ Jossi

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback