Satsade högt!

Hej, och ursäkta!

Enbart något inlägg igår, men sofia kom överaskande
och hälsade på så då satt vi och 'pluggade (eller pratade) enda tills vi skulle åka på dans.
Trevligt att umgås lite med henne igen, eftersom att för ca 2-3 år sedan var vi med
varandra exakt Hela tiden! :)



Prov idag iallafall, och det gick väldigt bra tycker jag!
Satsade stort på ett VG och hoppas att jag uppnår det också!
Resultatet får jag veckan efter sportlovet, som vi har nu till veckan.

Onsdag idag, alltså data-fri dag men ska ändå sitta en stund,
pga att jag har en sex&samlevnadsuppgift som ska vara inne tills på fredag.

                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: sofia

haha 'pluggnarna ' ;)

2010-03-03 @ 19:08:44
Postat av: sofia

haha 'pluggnarna ' ;)

2010-03-03 @ 19:08:57
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback