hur ser du egentligen ut?

Lördag 19 Juni


Hej!

Idag har det varit en sån här 'ingetspeciellt-dag'.
Jag har faktiskt haft en riktigt tråkig dag.
Ni vet när man bara går och önskar att dagen tar slut.
Nu senaste timman har jag sysselsatt mig framför spegeln och fixat mig.
Jag ska åka till min pojkvän om en stund.
Ja, det är sant. Josefine har skaffat kille ♥


När jag sminkar mig brukar jag ta steg för steg.
Ex. ögonfransar, ögonbryn, rouge, skugga.
Idag tog jag högersida VS vänstersida, för att se skillnaden.



Det finns vackrare bilder och det är jag medveten om,
men prova att göra såhär själva och låt ärligheten stiga fram! ;)


Nu ska jag fortsätta att fixa mig.
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback