värk och en fet hög papper

Hej bloggläsare! ♥

Statistiken minskar enormt och jag förstår er alla.
Har helt enkelt inte haft tid att skriva så mycket
nu när skolan börjar.
Jag lovar, jäklar vilken press jag har satt på mig själv nu...
Inget skryt detta - men fick mvg i SO i julas innan vi fick lov,
och har ett kristendomshemprov som ska vara klart nästa
vecka som jag inte ens är klar med hälften av frågorna på.
Måste göra så bra ifrån mig på det som jag kan så jag inte halkar ner!!
Har en till hemuppgift i no som jag inte vet vart jag har lagt den någonstans,
och sen har jag snart engelskaprov och en jättesvår tyskaläxa!
Men, ingen ursäkt det inte.
Jag ska skärpa mig.



Mitt liv rullar på som vanligt, med en massa missöden och massa skratt.
Jag lever som jag gör helt enkelt.
Sitter och lyssnar på musik nu och känner att träningsvärken
kommer krypande igen. Kommer titt som tätt.
Igår gjorde jag ingenting och gudselov, var enormt trött!
I onsdags tränade jag fotboll för första gången sen i höstas,
så nu kan jag inte gå i klackar utan att halta längre
ser ni någon tjej med blå jacka, klackstövlar
och en stor hög läxor i armarna är det jag - josefine sunderg i högsta grad!






PUSS SÅ LÄNGE
josefine

Kommentarer
Postat av: PIA

tack=)

2010-01-15 @ 17:53:26
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: saniz the greatest

jaha med vad

2010-01-15 @ 17:59:59
URL: http://susannapettersson.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback