smittad av s-influensan...

hej alla bloggläsare där ute!

förlåt för dålig uppdatering idag,
men inatt blev jag sjuk så har inte orkat
göra någonting över huvud taget idag.
Jag har sån där förkylning så det gör ont i halsen,
huvudet dunkar och det känns som jag har feber,
även fast jag kke inte har det.
Vem vet - jag kanske är en början till svininfluensa?!



Min syster fyller år imorgon
så det har varit lite gäster här idag.
Själv har jag bara kunnat äta drickyoghurtar
och litelite kyckling idag,
så ska ta min första tårtbit idag.
Vet inte hur de kommer gå,
men ja e enormt sugen!
Kan ge ut mitt privatliv till er och
säga att jag är sugen på choklad pga lingonvecka
så känns skit att inte kunna äta något typ..

-



det gick sådär bra att äta.
nu ska jag slå in paket åt syster,
ha en fortsatt bra kväll


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback