satt mig i fel bil

Satt mig här nyss, kom hem från skolan för en timma sedan ca.
Hade studiedag pga att lärarna skulle till våran gemenskapsskola i bergsjö
på någon kurs eller vad det var. Skönt iaf!


Ni som är gulliga nog att följa min blogg vet varför jag inte
bloggade igår. Just det, dataförbud.
Hade nog ändå inte hunnit,
tog två timmar för mig att komma hem från skolan igår
när det egentligen tar tjugo minuter...
BLoggade inte i tisdags heller, hann ej då heller.

I tisdags hade vi iallafall labb på no;N
för första gången, kul! :D

JAG OCH LOVISA SER SMARTA UT!





Aja, händelsen igår tar vi nu då.
Tvungen att åka buss runt hela gnarp pga vädret,
men bussen fastnade vid en vändplats.
Skulle komma en bärgare men jag ringde mamma så hon
fick hämta mig efter jobbet.
Kom en bil och jag trodde såkalt det var hon. Gick mot bilen
i det snöblåsande vädret och såg självklart ingenting.
Öppnade bildörren men såg att det var skinnsäten ist för tyg,
vilket vi inte har. Kollade på föraren och där satt det en gubbe.



JAG: Vem e du?!
HAN: eeehe?
JAG: Oj, heheheh. Ska du förbi eller? Vi har kört fast och kommer snart en bärgare.
HAN: Ja jag skulle egentligen förbi här men..
JAG: hehhee, sorry. Men, jag trodde du var min mamma.
HAN: Jaså? Jaha.


FATTA OM DET VAR PINSAMT!



Aja, alla ska väl skämmas någongång..
Förintelsedagn igår också, fyyyy!

PUSS
josefine

Kommentarer
Postat av: Elise Svensson

hahah! Gud vad jag skrattade när jag läste det om bilen. Haha!

2010-01-31 @ 12:04:45
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback