inget mer.

nu som har läst min blogg innan 16.21 idag
märkte att jag inte har skrivit någonting.

Vaknade faktiskt för några timmar sedan bara.
Kvart över 1 gick jag ner och fick faktiskt i mig
en citoron och en danonino.

Jag duschade sedan och fixade till frillen litegrann,
satt upp i två pippilottor.
Jag mamma och pappa ska åka till stan nu snart
och äta där med morfar och 'mormor'.
Syster kommer oxå men hon är redan inne i stan så..
Hoppas på att jag kommer kunna äta lite grann iaf,
brukar vara så gott när vi är där!


-

Så mycket mer kommer nog inte från mig ikväll,
eftersom att vi kommer stanna där till 9 halv 10.
Ha det bra ni iaf.

LOVE FROM ME
josefine



Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

sv: ja men det där var väl inget smart sätt att tänka :P

2010-01-05 @ 18:57:56
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback