gammaldags neger..

Och ännu en dag i Josefines liv har passerat!
Jag har lagom med ångest för att insé att jag måste
börja göra något av mina dagar,
snart är hela livet borta!


Först gjorde jag ingenting.
Åt lite grann och sen tog vi ner julgranen,
steg för steg.
Kan påstå att jag tycker den blev enormt liten i slutet! ;)
Bakade negerbollar sen oxå,
och det gjorde jag faktiskt!
Har ett gammaltgammalt recept där det faktiskt står negerbollar,
tro det eller ej! :)


GRANENS NERTAGANDE I ETTTVÅTREFYRA-STEG



→ ↑  


 



Har förut kollat igenom våran uppsättning av grease,
som vi gjorde på elevensval på skolan.
Skulle lägga in den här men var fel kvalité,
gick inte ens att göra småklipp - sorry..
Nu ska jag nog strax ta fram den andra livetenligtrosa-filmen,
och lägga mig o sova sen.


PUSS FRÅN MIG
josefine


Kommentarer
Postat av: Sess ♥

fin blogg :)

2010-01-07 @ 22:09:10
URL: http://cantbreakit.blogg.se/
Postat av: astrid

sv: hahha, okej va dom goda? :D <3

2010-01-07 @ 22:21:00
URL: http://jag.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback