ficktjuv på halsen

Hej bloggläsare!


Sitter mätt med ett uppdrucket glas smoothie bredvid mig.
Jag blev kär i den julia gjorde imorse så när jag
får en timma sedan hungrig kom hem från skolan
ställde jag mig och gjorde en till mig oxå!


Igår åkte vi till gustaf & var där till ca 22.30.
Åkte hem och började kolla på en americanpai-film
men när klockan närmade sig halv 12 insåg
vi att det skulle vara bra att kunna få sova litegrann, vi skulle ju
trots allt upp till skolan dagen efter....



Vaknade 10 dagen efter, imorse då alltså -
och insåg att jag snozzat i en halvtimma.
Blev lagom stressigt i slutet men vi hann till bussen iaf.
Det som hände var att när jag väl satt på bussen
med julia ronja och susann bredvid mig som oxå hade sovmorgon
var att jag helt plötsligt hörde en svag smäll,
och när jag letade min telefon var den borta.
skriver mer om det sen..

 

Skönt med enbart en lektion oxå.



Satt sedan när jag väntade på bussen hem
och plötsligt hörde jag ett ljud. Ojoojoj vad jag kände igen det!
då kom jag på att det var mitt slutarljud på kameran.
Kollade bak och där stod julia och lekte med min kamera.
hon sa: 'HAHA, jag är en utmärkt ficktjuv!
du måste lägga ut det på bloggen jossi'

Jag insåg då att jag måste vara mer försiktigt med mina grejer...

I vilket fall ville hon att jag skulle lägga ut dom - suddiga eller ej - så..


JULIA OCH HENNES POJKVÄN







aja. nu ska jag göra någon nytta och plocka
ur disken.
Sry för ett långt inlägg!
JOSEFINE

Kommentarer
Postat av: Johan

Var hade du kameran då? Så hon lyckades ta den? :)



Vad hade du i smoothien? :)



SV: Haha ja, det gjorde du! :P



Hoppas du har haft en bra dag! :)

2010-01-19 @ 17:56:27
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Ine Henriksen

Sv: Tack så mycket! :)

Ha en fin kväll!

Kram

2010-01-19 @ 18:15:31
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: juliaö

Haha :D

snygggischar ;) <3

2010-01-19 @ 18:30:36
URL: http://juliaobergg.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: jaa, du skrev in den :P ingen fara :)

mums vad gott! jag är sugen på allt möjligt ikväll - blir väl så när man håller upp med allt godis och skit ;)

ska du se p3 galan?



kram

2010-01-19 @ 19:14:34
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Liloh

tack så mycket :D fast det mesta har en tjej som heter kia gjort. (länken finns högst upp på min blogg). jag har bara fixat små detaljer. Gillar din blogg föresten!!

2010-01-20 @ 11:57:27
URL: http://www.liloh.se
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback