en helg med bästa

Godmorgon bloggläsare, bloggare och ni som redan varit vakna flera timmar!

Ställde klockan på 09.00 igår,
så jag ska hinna vänja mig till att kliva
upp 06.00 varenda dag från och med imorgon.
Men, så klart gick inte det.
Znoozade till halv elva, alltså.. äh, alltför länge iaf.

Kollade på mamma mia, barnen i bullerbyn,
stekte på en toast och nu hamnade jag här!


Igår var jag med julia somsagt.
Vi gjorde i stort sett ingenting.
Eller jo, vi kollade på 8 avsnitt livetenligtrosa,
åt en massa onyttigheter och pratade.
Hon åkte hem tolv, och sen somnade jag.
I vilket fall som helst,
här kommer lite bilder både från i fredags.




I FEEL NICE!





 




och ja, jag älskar henne!


Kommentarer
Postat av: mysaan

söt blogg, §§

läs, kommenter & följ min blogg, §§

2010-01-10 @ 13:56:40
URL: http://brunettmysaan.blogg.se/
Postat av: ssanitadeelic.'

fin blogg! :D

2010-01-10 @ 17:15:10
URL: http://ssanita.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback