en blogs bästa vän!

Hej! :)


Satt mig nyss här efter en mättande middag,
och svarade på lite kommentarer.
Det tas gärna emot mer! a))

DAGENS OUTFIT var det längesen jag körde med!



I vilket fall som helst, när jag satt där och svarade till en tjej
läste jag om uppdatering,
och kom då på att det är en blogs bästa vän!
För en gångs skull har jag faktiskt rätt i något,
rätt i det!
Uppdatering är verkligen viktigt i en blogg,
särskilt om man vill ha många trogna läsare.
Försöker verkligen hålla i jag också varje dag,
och försöker leta billiga bärbara datorer
men så lätt är det inte...
Men, hoppas ni nöjer er med det jag gör,
och om inte annat tas förslag om blogginfo gärna emot!

HÅLLER NI MED MIG?
HUR OFTA UPPDATERAR NI ERAN BLOG?

PUSS från mig.
Josefine


Kommentarer
Postat av: daniella

hihihi XD

okey, här är det bra !

Hittar du på ?

2010-01-21 @ 17:30:25
URL: http://dzaata.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag uppdaterar typ varannan dag.. :)



Satsa på kvalitet istället för pris när det gäller datorn! Det beror väl i och för sig på vad du behöver, men jag skulle nog ha satsat på en lite dyrare burk... :)



SV: Hoppas det gick bra med kristendomsgrejen då! :)



Förr, när vi var små, hade vi datatider, vi fick sitta på helgerna och 1 gång i veckan :P men det var 10 år sen ungefär.. :)

Nu sitter man så mycket man vill :)

2010-01-21 @ 17:53:01
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: daniella

jaaa, jag vill gärna höra :)

kram

2010-01-21 @ 18:34:12
URL: http://dzaata.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback