tillkomplicerade födelsedagar

Nu idag är halsen mycket värre!
Imorse när jag vaknade kunde jag nästan inte ens andas.
Saliv som ständigt kommer upp i munnen kunde jag inte
svälja, men tvingade ner en citidon iaf -
något som syster käkade när hon opererat sig.

När klockan var halv 6 hade jag enbart ätit
två danoninos, så jag höll bokstavligen på att svimma!
Var bara tvungen att äta ett bröd med taco
hur svårt det än var...

-

Nu sitter syster och myser i sen nya fotölj hon nyss fick,
ropar att jag ska komma dit.
Måste försöka trycka i mig en bulle oxå,
så nu går jag till farmor o farfar
som är här och firar.



UPBYGGNAD AV PRESENTEN




-









HON LYCKADES!



även present till mig på cissis födelsedag,
och present till mig på min namnsdag imorgon.
Present till cissi för att hon fyller år
och present till cissi för att jag har namnsdag imorgon.
Jag vet, Det är tillkomplicerat....


 

inte för att jag rider, men ändå...
Tycker det kan vara snyggt att ha utanför tights
eller stuprörsjeans! =)



L Y ALL
josefine


Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

stackare:(

2010-01-04 @ 21:11:15
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: Jennica Björk

stackare:(

2010-01-04 @ 21:11:29
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback