Det negativa

Hej!

Har nyss städat våran skinnsoffa och det behövdes kan jag lova! 
Vi har en ljusgul soffa oxå så såfort det blir lite smuts
så syns det otroligt..



Tänkte bara slänga in ett inlägg nu innan jag sätter mig
och bloggar ordentligen, för min syrra har egentligen
datorn nu, men gick iväg för att göra någonting
så skriver lite fort nu innan hon kommer tillbaka.
Det negativa med att ha många familjemedlemmar! :o ;)




Svar till anonym oxå angående festen i förrgår.
Jo, att någon ringde polisen tyckte jag verkligen var klokt gjort!
Det var alltför många personer som inte hörde hemma där,
som inte ens visste vem som anordnade festen!
Hade du själv haft ansvaret hade du tyckt att det var bra
att någon ringde.





PUSS
josefine


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag hatar hjärtekross...

2010-01-24 @ 17:13:25
URL: http://caroflina.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback