away

Hej bloggen! :)


Nu har jag kommit hem, ätit, duschat
och packat med mig prylarna jag måste ha med mig
för att klara skoldagen imorgon - som smink, andra kläder,
pengar och såklart böcker. Fast, behöver bara en bok
för har bara en lektion imorgon a)) nanannna!


Nustrax ska jag iallafall åka till julia och sova där,
jag älskar hennes säng så jag kommer förmodligen
sova underbart gott.
Ska försöka få henne att knäppa lite kort
också så då får ni se lite från kvällen/min skoldag.


Hoppas ni får en trevlig kväll. 
Nu blev jag väldigt sugen på daimglass! 
josefine


Kommentarer
Postat av: Johan

Varför ska du ha med extra kläder till skolan? Känns ju lite onödigt...



Haha, där trodde du att du hade det bra imorgon, men jag är ledig jag! Den du! :)



SV: Ja, http://jossissundberg.devote.se, den.



Statoil betyder statlig olja :)

2010-01-18 @ 21:16:44
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback