allt återkommer

hej!


jag blir jäkligt arg talar jag om först.
sitter hos linnea och bloggar på hennes låtsaspappas dator,
kollar på room raiders vilken är sjukt!



-


Iaf, varför jag blev arg..
när ja g satt i bloggade imorse startade datorn rätt
vad det var om.
Precis så blev det varenda jäkla gång man
gjorde något på datorn förut,
men jag trodde det var över..
aja..


GAMMAL BILD PÅ MIG O LINNEA



i vilket fall som helst,
så var det inget viktigt inlägg
utan jag ville bara skriva av mig...
i tre år nu har det varit en dålig start på mitt år.
2008 - jag hade inget liv
2009 - jag var förvirrad över mina känslor, jag blev lurad
2010 - utnyttja och fick reda på sanningen



aja, nu ska jag och få mina tankar på annat håll.
och ikväll kommer fredrik och nilsson
så blir väl att åka bil med dom lite överallt.








Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback