OTROLIG VECKA

Min vecka har varit grym!



Haft en väldigt inriktningsfull, intressant, konstig och rolig vecka!
Har fått gjort både det ena och det andra.
Idag var jag med Åsa på receptionen igen,
och fick även städa konferensrum och boka en ett helt hockeylag med killar ;)



Slutade klockan 2, och klockan 1 när vi fikade tackade dom
för min tid hos dom, och gav mig lite prylar från hotellet :)
Dom fick även ett kort av mig, som dom hängde upp a))

   

Jag har somsagt haft väldigt kul, och kommer sakna er alla!
Tack Marie Åsa Hiriti Merit Cissi Bosse Pia Agda & Mattias.
G  U  L  D   V  Ä  R  D  A!







Lite bilder knäppte ja idag iaf.. :)


PUSS
JOSEFINE

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback