let us be ourself!

Hej bloggläsare!




Tänkte börja med att berätta att jag stör mig sjukt mycket
på folk som lägger sig i mitt och andras liv! Herregud,
låt folk bara vara ifred?! :s
Hade jäkligt mycket med sådant att göra hela dagen idag,
så utifrån det kanske ni förstår att jag inte har en toppendag?



Iallafall en tråkig oseriös skoldag, blev inte mycket jobbat -
hade annat på tankarna.
Lasagne till lunch, lite det vanliga.

Kom hem och la mig kollade på film, sjukt soft!
Åt lite middag och ikväll blir de nog bara tv och sådant mys.
Hade som sagt inte en bra dag, och kvällen fortsätter i samma ända!

HOPPAS NI HADE EN LYCKAD DAG IAF =)
/josefine

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback