den första dagen, reception!

Hejsan alla Glada!


Igår åkte jag som sagt till gladahudik - vilket det också kallas för de som inte vet -
och har nu varit hos mormor och morfar i snart ett dygn.
För er som inte känner mig är inte mormor min biologiska mormor,
utan morfars fru liksom. Jag står henne dock väldigt nära så om ni tillåter
det kallar jag henne gärna mormor.



Idag har jag varit ute på min praoplats för första gången, första dagen.
Jag bor högst en minut ifrån så
går väldigt snabbt att gå!
Jag fick börja med att byta om till deras t-shirtar,
och sedan fick jag äta gemensam frukost med dom.
Jag ääälskar hotellfrukost, och den ska jag få 'stå ut med' hela veckan nu! :D
Sen visade agda mig runt på hotellet, i alla rum och konferanser osv.


JAg fick sedan resten av dagen enda till klockan 13.00
stå i receptionen med Åsa och boka in flera gäster på datorn där,
och det var faktiskt riktigt spännande!
Jag fick slå in koder, skriva namn, stryka telefonnummer
och sedan skriva välkommstkort som skulle ligga på rummet när gästerna kom.
Klockan 13.00 drack vi kaffe, åt frukt
och sedan fick jag sluta!



Jag blev glatt överraskad redan nu, första dagen -
genom att personalen jag jobbar med är så oerhört trevliga,
och dom har en sådan humor att man nästan jämt har ett tandvisande äkta leende synligt!



Jag skrev förut att jag inte kommer blogga lika ofta,
och det har ni nog nu redan märkt.
- - Hann inte fota något idag -utan bilderna är tagna från sidan-
 men ska försöka göra det desto mer imorgon när jag ska vara på städ/tvätt - -
LOVE
josefine

Kommentarer
Postat av: Lillan

SV ahh okej.. Jag vill inte vinna nån som måste säga vad den tycker på min blogg. Det är upp till var och en om den vill..



/Lillan :)

2010-02-01 @ 21:30:22
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback