värt smärtan

Hejsan!
Som ni kanske sett så blev det något inlägg igår kväll,
men dock bildlösa eftersom att jag var hos Emma.


Som vanligt hade vi jätteroligt,
& vi hade en väldans massa att prata om.
Så blir det när man inte träffas så ofta.



Gårdagen började med fotblåsor efter en regnig promenad till bussen.
Sedan gick jag och släpade på en 40 kg (känn överdriften) tung väska
i flera miljoner (..återigen) timmar.
Lovisa och Patrik gjorde mig sällskap på stan, och vi käkade på donken osv.


Tillslut kom jag fram till iggesund.
På kvällen var vi med Emmas kompisar, och jag hade verkligen kul! :)
Otroligt härliga människor.




emma gillade nog inte riktigt att jag tog bild 1, så hon fick ett litet hjärta över sig.

Jag hoppas vi ses snart igen vännen!



                                                                                                             




Kommentarer
Postat av: emma lundh

gillar ingen av bilder på mig, men eftersom jag gillar dig så fåru ha dom! eller.. jag älskar dig!:) hps vi ses snart jag också gumman!<3<3

2010-04-09 @ 21:21:08
URL: http://emmaalundh.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback