secondhand-shopping

Hejsan!


Sitter här med min nygjorda smoothie.
Har börjat att ha ananas/päron/persika/någotmer-yoghurt i istället
för vanilj - lovely! ♥


Min dag har varit rätt soft ändå,
efter som att vi tränade till skolans musikal hela dagen.
Blev rätt kvavt att sitta i en sunken gympasal i 6 timmar, men man överlevde!



På tal om musikalen, så har jag för bara en stund sen varit på
en secondhand-
butik och skaffat mig ett par jeans, en långkjol
och en stickad klänning som kommer passa min karaktär precis
till musikalen Fame! Åh, så jag längtar :)


Puss på er alla, nu ska jag smaska vidare!
                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: cindy

vem spelar du i Fame ? :) vilken skola ? ^^

2010-04-27 @ 09:40:55
URL: http://ciindys.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback