my new blog

MIN NYA BLOGG!!


Ska verkligen få detta att funka :)
Höll till på devote förut,
men datorn fungerade inte på den sidan,
så nu är jag här på blogg.se för tredje gången :)
har en tankeblogg också,
även fast den inte är så uppdaterad.
jjosefinesundberg.blogg.se


Kan inte med alla dessa koder men ska försöka fixa hjälp :)






Nu ska jag gå och umgås med släkt och familj,
för pappa fyller år!
Ikväll ska jag till strömsbruk för en kompis ska ha fest :)
Vi hörs senare.

LOVE YOU ALL
josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis te han!:D

2009-10-31 @ 15:06:29
Postat av: Amanda

Mollie va? :D SYNS DÄR!

2009-10-31 @ 15:07:39
Postat av: Torun

Syns där då :D

2009-10-31 @ 15:30:26
URL: http://tottzen.blogspot.com/
Postat av: agnes

grattis till din pappa :)

hoppas verkligen det funkar med den här bloggen..

2009-11-02 @ 19:30:22
URL: http://haflinger.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback