svar på frågorna.

FRÅGESTUND 1 är över.
Tack för alla roliga och kloka frågor.
Nu ska jag ta mig tid och svara på era frågor!
enjoy Y



1. Fråga: Vart har du köpt tröjan som du har på den här bilden?
Svar: Den här koftan är köpt på hudiksvallsmarknaden,
Som är första helgen i september varje år.
Min kostade 250:-, men det finns även billigare från 170:- och uppåt!


(  -  )



2. Fråga: Om du var tvungen att välja - mobil eller dator?
Vem skulle du ta med till en öde ö?
Vilken av "storbloggarna" är din personliga favorit?
Vilket är ditt absoluta favoritdjur?
vad är ditt drömjobb?
Svar: om jag måste välja mellan mobil och dator, skulle jag nog ändå ta en mobil. Visst älskar jag att sitta vid datorn (och självklart att blogga) men ändå känner jag att mobil är viktigare, så folk kan få tag på mig om det händer något viktigt.
Till en öde ö skulle jag nog ta med min bästa kompis Julia. Visst kan jag medge att hon är lite flamsig och så (hihi:) men för det mesta klarar vi allting tillsammans, och har alltid jättekul!
Jag läser för det mesta bara fokis blogg, och sen privata. Jag tycker allmänt inte om desireénilsson eller kissies, de är så tillgjorda– foki är åtminståne sig själv!
Mitt favoritdjur är katter. De är så mysiga, även fast jag var något rädd för dom när jag var mindre. Jag har haft tre katter, men nu har jag tyvär ingen på grund av allergi..
Tillsist – mitt drömjobb har sen jag var liten varit frisör! Tyvär kommer jag nog aldrig kunna bli det pga att jag har ett fel i ryggraden, som gör att jag får väldigt ont när jag rör mycket på armarna. Annars vill jag nog bli fotograf, eftersom att jag brinner för att fotografera, och man träffar så mycket roliga folk.




3. Fråga: Har du en pojkvän? om ja, hur länge har ni vart ihop? om nej, hur länge sen va de du hade din senaste pojkvän?
Vad dricker du helst på morgonen?
Hur många huvudstäder har du vart i?
Svar: Nej, jag har inte någon pojkvän. Senast jag hade en pojkvän var för ca 2 år sedan. Självklart har jag varit med jättesöta killar efteråt också, bara att vi inte riktigt blev tillsammans.
Jag dricker helst juice på morgonen, helst äppel eller apelsin. Jag vill ha något fruktigt!
Jag har varit i en huvudstad, och det är stockholm! Jag vill gärna åka till paris, i frankrike.




4. Fråga: vad har du helst - många bra vänner eller en enda bästavän?
Svar: Den frågan ställer jag mig själv ofta.. Jag tycker det är jättebra att ha många bra vänner så man slipper dras med samma person hela tiden. Men samtidigt, har man en bästa vän så vet man att den alltid finns där. Jag vet faktiskt inte. Jag har nog helst en bästa vän, och sen övriga vänner som jag kan vara med också. Hellre en diamant än flera småstenar kanske? ..




Övriga anonyma kommentarer:
’ gud vilka fina bilder!du måste ju va proffs på det där!:)<3’
svar:
Tack så mycket, jag gör mitt bästa – och framför allt har jag väldigt kul när jag fotar!



som sagt, tack för alla frågor.
En ny frågestund kommer nog om någon månad ca?
Ta hand om er sålänge.

LOVE YOU ALL
josefine


Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHAH asså förlåt men jag har aldrig skrattat såhär mycket. Ibörjan kan man tro att du tar värsta fina bilderna för du ändå har en rätt snygg blogg. men sen är det värsta mobilbilderna och du tror 153 läsare är mycket. Du är så jäkla WB och det är bara f12or som läser den. Men yeye, fortsätt så ;)

2009-11-26 @ 18:55:06
URL: http://mickizmood.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback