so badly

Heeeeeyy!

gud, så irriterad jag blev idag - vilket inte är så ovanligt men...
Hade skrivit en novell som jag skulle lämna in till nobelfesten på skolan,
men fick idag reda på att sista inlämningsdagen var i fredags?
Jag visste inte ens att man hade kunnat börja lämna in något.
Så sjukt dålig informationen är på våran skola.
Måste erkänna att jag är väldigt besviken på mig själv. :/


Det gick bra i bergsjö.
Tyvär såg hon oss - så vi kunde inte överraska henne -
men annars så. Íngen grät konstigt nog,
och hon blev glad för presenten.
Shit vad jag saknar henne!
Hon var iallafall noga med att meddela saker och ting.....
-



nu ska syster ha datorn,
vi hörs senare ikväll.
svaren kommer imorgon kanske oxå ?

LOVE YOU ALL
josefine

Kommentarer
Postat av: bäst.

när var ni i bergsjö? ;o

2009-11-24 @ 21:02:28
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se//
Postat av: bäst.

när var ni i bergsjö? ;o

2009-11-24 @ 21:02:28
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se//
Postat av: sofia olsson

vadå ;

'Hon var iallafall noga med att meddela saker och ting.....

'



???

2009-11-25 @ 16:35:47
Postat av: sofia olsson

vadå ;

'Hon var iallafall noga med att meddela saker och ting.....

'



???

2009-11-25 @ 16:36:03
Postat av: Torun

jag tkr oxå att det var dålig informerat om nobel grejset, fick reda på det i torsdags att det va sista inlämningsdag på fredagen så jag hann nästan inte få med min novell heller.. men synd att du inte fick med din :/

2009-11-26 @ 21:10:17
URL: http://tottzen.blogspot.com/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback