skola kan vara kul!

Hej mina läsare, bloggen och alla sötnosar!

Denna dag var i stort sett som alla andra dagar.
Eller ja, hur man ska säga.
Kom ju tillbaka efter en veckas lov så lite annorlunda kändes
det ju förstås.
Efter man passerat korridoren och kom till skåpen,
märkte vi att typ allt flyttats om.
En stor jävla yta som var tom.
De skulle tydligen ställa in ett pingisbord, ett tredje!
Är inte skolan full nog med småkillar som springer runt runt där ?  ;/


En massa tråkiga lektioner.
Fick reda på att vi från och med nu och till jullovet har vi
sovmorgon till 20 över 12 på tisdagar,
så blir en lektion de dagarna - så jäkla soft! (y)

 

Mollie fyller år idag också,
så blev till att sjunga för fullt för henne i klassrummet! :)

-




på matten/no;n satt jag med julia,
och tänka sig hur kul man kan ha med en linjal?! :o
Tänka sig - vi hade askul i skolan!!
Bjuder på bilden..

bjuder...

och nu bjuder ja för julia (a]





Har ett prov att göra klart, judendommen.
Ska vara inlämnat nu i veckan,
och är en mvg-fråga kvar.
Vet inte hur jag ska göra och kommer antagligen inte få
bra resultat på detta prov.
Fick iaf reda på att ja fick vg på engelskaprovet, och är nöjd
med tanke på hur lite ja kunde :)




Nu om en stund ska jag packa,
för att sedan åka till julia.
Blir att ja sover där o så .
Kanske pluggar lite, knäpper kort,
går ut m zibbe o bakar? :)
Trevligt ska de bli iaf!


Vi hörs babeeees.
Keep reeding my blog -

LOVE YOU ALL
josefine



bjuder på några extra bilder bara för att hålla humöret uppe...
Notera att ja inte ser ut sådär annars!!

 

.

...


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback