regn = mys?

hej bloggen.

Dagens outit:

dagens outfit 17/11


har suttit här vid datorn enda sen halv 4 ungefär, och nu är klockan 5.
Men inte då, jag har inte kommit på mig själv att jag skulle blogga...
Nu blir det alltså ett kort inlägg.


Hade sovmorgon, vaknade halv 10 idag. 3 ½ timme senare än vanligt.
Åkte med bussen till skolan vid 11,
hade en lektion och åkte hem sen.

Väntade på statoil ca en kvart,
köpte varmchoklad och satt och lyssnade på musik i headsettet
och kollade ut på regnet - mysigt!
Även fast jag inte är någon regnochrusk-älskare kan jag
samtidigt tycka att det är mysigt att sitta och kolla ut ,
kke framför en öppen spis? :)
varm choklad



nu måste jag gå.
syster ska kolla på en dans.
Ska förresten dansa ikväll oxå.
Får se om kjag åker och kollar på handboll före.



LOVE YOU ALL
josefine


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback