ni anar inte..

..hur mycket ni - mina läsare betyder för mig!
Detta är statistiken för igår :)

statistik

Vaknade vid halv 1.
Åt lite mÜsli och sen tvättade jag bort sminket som suttit kvar sen i fredags.... hmmmm..
Hade en fruktansvärd huvudvärk,
så var bara tvungen att ta en värktablett.
Ryggen kändes lite bättre idag, men går fortfarande och spänner mig..
Gick upp till hockeyhallen som ligger ca 500 meter ifrån vårat hus,
och kollade på när min kusins lag spelade.
3-2 till bortalaget stod det när jag gick hemåt, blev säkert mer oxå.

foto -

Märker när man är ute, att när klockan är bara fyra är det mörkt ute.
Shit vad det har ändrats..
Nu klockan fem är det kolsvart,
på somrarna hinner det inte ens bli mörkt innan det ljusnar igen,
märkligt egentligen...


möörkt!


Igårkväll la jag mig i badet en timma.
Skönt för ryggen var det iaf,
riktigt avslappnande -
och det är något man borde göra oftare känner jag ..

bad -  bad -





 

nu är min farbror här, som bor i västerås.
har inte träffat honom på över ett halvår,
så ska passa på nu!
Har fått många kloka och roliga frågor till min frågestund,
och alla svaren kommer i mitten av nästa vecka.

PUSS
love you all
josefine


Kommentarer
Postat av: VivianN'

fin blogg!(:

allt väl?

kram

2009-11-22 @ 18:28:09
URL: http://viviannshuile.blogg.se/
Postat av: Anonym

lever du för din blogg eller? ha verkar så!! bara för att du hade 150 läsare en dag men inte ens hälften resten av dagarna så är du fett mallig..

2009-11-22 @ 18:55:55
Postat av: Ninni-One step at the time <3

Hej, jättefin blogg!

Kram :))

2009-11-22 @ 20:11:52
URL: http://iwilldoitonmyown.blogg.se/
Postat av: Mikaela

hej, fin blogg du har! :))

2009-11-24 @ 10:05:59
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback