FÖRSTA ADVENT...

.. OCH DET ÄR SÅ HÄRLIGT!!
Äntligen börjar det närma sig.
Sitter och lyssnar på julmusik,
kan knappt bärga mig längre.
Tänk alla levande ljus, lukten av glögg,
alla klappar och hela stämningen!
Fattas bara lite snö nu,
hoppas den kommer lagom till jul.

-


Idag vaknade jag runt halv 1.
Väldigt trött efter igår,
efter som att jag la mig runt 3.
Runt 15.00 åkte jag till hockeyhallen
för att fota. Det gick itne sådär jättebra,
dels för att det inte var någon publik -
dels för att jag inte har någon bra kamera och jag är inte så erfaren lix,
menmen..


Hur har ni firat förstaadvent?


-

Kommentarer
Postat av: Ninni<3

Sv; Mysigt det låter.

Så klart ska jag följa din blogg.. :)

Följ gärna min med. Hur mår du dÅ?<3 .P

2009-11-29 @ 19:52:30
URL: http://sommarfreaket.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attityd

vilken söt blogg du har :)

ta hand om dig! puss

2009-11-29 @ 23:18:09
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback