sex och samlevnad

Hej bloggen, och mina söta läsare!

DAGENS OUTFIT:

dagens outfit 5/11


Idag är det torsdag, äckeltorsdag.
Dålig från start.
Försov mig, fast iochförsig var det bara 10
minuter så gjorde inte så mycket.

gjrode iordning mig,
och när jag öppnade min mascara kom jag på att den typ är tom,
och att ringen som drar bort överflödig mascara gick sönder igår så
det bara blir klumpar.
Kändes kul..
Lånade mammas, måste köpa en ny!

mymascaaara


Kollade ut, såg att det lyste vitt.
ÅHNEJ! Det hade snöat .....
Kände att skriva det här, på bloggen.
Så på med skorna sprang jag ut och fotade.
Blev bara fula kort. Iskallt. Blött.

viiinter?


Åkte till bussen.
Satt mig på bussen.
Kom ihåg att det var sista dagen att lämna in judendomen-provet
som jag så hårt kämpat med.
Kom även ihåg att jag hade glömt det provet - hemma.
DAGEN PERFEKT! -.-
Glömde även andra viktiga skolböcker.
vad fan tänkte jag med i morse?
Förmodligen tappade jag min hjärna någonstans på vägen
eftersom att ja inte tänkte över huvud taget.
hhhehhhheh, nu vad jag rolig va? ;))

-


Sitter och lyssnar på Alicesvenssons cover av these words - underbar!
Känner för att köpa premium till mtit spotify snart,
är less på alla reklam! :((



SO (utanböcker)
NO
SPRÅKVAL - tyska
MATTE
-bild

<3



vilken jävla dag....
Meeen, till min stora förvånging var no;n rolig.
Började äntligen med sex och samlevnad.
Jag och sussi: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
hahaha.
Lite lustigt var det :)
Ja men det var faktiskt kul tycker jag,
så denna period kommer man nog se fram emot
no;n, och inte bua :)

hittade en ybersöt unge i boken! :)


Blev att äta en mystica på rasten också! :)
mystica




Och jag älskar dig julia <3

<3




Igår var det onsdag, det visste ni inte va ? (a)
Minns typ inte vad jag gjorde då...
Inget intressant skulle jag tro.

DAGENS OUTFIT iaf:

dagens outfit 4/11

outfit



Hatar jeans,
så jag måste visa att jag för en gångs skull har de.
Nytvättade också,
så otroligt stela!!
Har köpt en skitsnygg väska också! :)



Och just det. Satt i typ 40 minuter och åt med dessa sötnosar,
otroligt soft och satt bara o pratade :)
victor o julia :)



Även lucia.
Först var det en besvikelse,
men blev ju bra tillslut :)
När vi har lucia på skolan,
ska jag be någon snäll kompis att filma oss,
så kan lägga upp här sedan.
Någon frivillig redan ? :)<3

och bild hade vi.
Gick faktiskt riktigt bra
och kom långt på min emilmålning!
Vad tycks? :)



-bildlektion

-bildlektion


bakade på kvällen också,
samma som jag och julia tidigare bakat.
Puffkola - recept kommer sen :)
Någon annan dag asså.

puffkola



näee nu får det räcka för det här inlägget.
Och om det blev rörigt förklarar jag igen -
det längst upp på sidan är torsdag, idag.
Det här längre när är onsdag, igår.


PUSS
josefine


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback