laserskjuten!

hej bloggen, sötnosar!

DAGENS OUTFIT:

ursäkta konstig bild.
dagens outfit 16/11

Dagen har varit jobbig, enligt mig.
Satt uppe till halv 11 igårkväll för att plugga till matteprovet.
Första lektionen tränade jag ännu mer
och andra lektionen hade vi själva provet.
Kan ju inte påstå att det gick jättedåligt,
men tror inte att jag kommer bli vidare nöjd med resultatet.

Resten av dagen hade jag engelska och svenska.
På sv ska vi läsa någon tråkig bok som heter flugornas herre.
Förmodar att de allra flesta som har passerat åttan har hört talas om den.
I vilket fall är den jättekonstigt skriver och urtråkig att läsa.
Brandövning på engelskan och det var skönt,
även fast det regnade ute - för då missade vi lite tid :)


skola -







En helg har gått utan att jag har skrivit någonting.
Åkte somsagt med julia och gustaf till hudik i fredags.
Vi klarade oss från olyckor!
- även fast jag var rädd hela vägen dit..

kvällens outfit:
kvällens outfit 13/11


jag och julia.  jag och älskling




I lördags hände ingenting på dagen.
relaxade och tog hand om mig själv ,typ.
På kvällen runt 7 åkt ejag till julia.
fysatan vilken rolig kväll!

KVÄLLENS OUTFIT:

kvällens outfit 14/11

Detaljer går vi inte på men runt halv 9
gick vi iallafall ut med jdonna för andra gången
och sen gick vi till gustaf.
Det SPÖREGNADE,
och vi hade inget paraply så vi blev
nog branog blöt..

bilden blev ihoptryckt.
SÖTNOS 


..Började gå iaf.
Gick inte så bra att komma fram, men i vilket fall som helst
kom käraabbe och jonas så då skjutsade dom oss sista biten.
tacksomfan!

Var hos gustaf hela kvällen,
och pappa hämtade mig halv 1.
Kvällen glömmer man inte på ett bra tag iaf.


mineralvattten + citron.


sötnos






I söndags vaknade jag runt 10.
Vid tolv åkte jag till sundsvall med mitt fotbollslag.
Då blev det avslutning på laserhallen! :)
Åt sedan på texas också.
grymt kul, men svettigt!
Vilken inlevelse man får när man kryper omkring där bland tunnorna.
Ni som ännu inte provat borde göra det!
Vilken upplevelse, och alltid lika roligt!  (Y)

krigsmålning.

Hade varit där två ggr innan också,
så lite kunde jag.
Ändå fick jag kritiken ' det här är inget tevespel '
& 'hopaps gud är med dig eftersom att ingen är det ' .
hehehhehe .


Matilda höll även tal, när hon skulle ge våran present till tränarna.
texas

Skitkul var det iaf.
Tack för denna säsong tjejer .<3


team red.




nu ska josefine sova,
och imorgon har jag soooooovmorgon!

LOVE YOU ALL
josefine

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback