TÅRtkalas

hej min blogg & mina gamla som nya läsare! :)


Har fortfarande en smak av äcklig pyttipanna i munne,
uscha vad jag ogillar det!
Vidrigaste mat som finns, i stort sett.
Kan inte ens kalla det mat egentligen.
Ska snart åka iväg på motionsgympa,
men tänkte att ja ska blogga om gårdagen på en gång
innan ja halkar efter redan andra dagen jag har min blogg.


Igår [LÖRDAG] hände en massa saker.
Först fyllde ju pappa år,
det har jag berättat :)
Det kom både släktingar och vänner
och det var pajätning och tårta osv.

Farmor :)

                                
    massa




                                                       åke pappa och mamma






[LÖRDAG]

Annalena hämtade mig här vid halv 8.
Då åkte jag till strömsbruk, även fast jag ville hem på en gång typ.
Alla hade för höga förväntningar och det är inte särskilt bra..
Så, alla som tycker jag har fel i att tänka negativt på proven, håll med mig nu
om att det blir bättre då! :o

Efter lite tårar och så, blev det bättre efter ett tag - när vi började gå ut.
Gjorde faktiskt inte så mycket,
blev mest att stå o prata typ.


ja o lovisa :)



                 Arvid :)


Jag mollie torun amanda & elin skulle sova i husvagnen.
vilket vi gjorde också.
Blev iallafall några timmars sömn! :)

[SÖNDAG]
Vaknade runt 9, av att det var isande kallt där inne.
Hade världens tunnaste täcke och det var inte kul!
La mig o myste (misstolka ej!) med tjejerna som låg i främre änden.

Mam och dad hämtade mig 2,
och då åkte jag ner och kollade en sväng på hockey.

Massa




TACK FÖR KVÄLLEN/MORGONEN IAF,
den blev ju bra tillslut :)



LOVE YOU ALL
josefine


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback