bloggförbud

Hej bloggen och mina söta bloggläsare!


Sitter hos amanda nu,
men snart ska vi nog åka hem,
jag och carro.

Har egentligen dataförbud idag, 
så blev svårt att blogga hemma -
 men passar på att sitta nu,
under tiden jag inte är hemma.


Idag har dagen varit otroligt jobbig.
Julia åkte hem efter första lektionen - krya på dig.
Vandrade genom korridoren ensam och nötte en stig.
Var ovanligt trött och höll seriöst på att somna på engelskan och matten..
Började med algebra (x/y osv) på matten,
och märkte att det inte var min starka sida . -.-
Fick iallafall 19/20 poäng på g-delen på provet,
nöjd!


Sitter och kollar på zack and codys ljuva hotelliv på disney channel,
och ikväll blir det bara varm choklad och sedan sova skulle jag tippa på! (y)


imorgon är det torsdag och sedan fredag - ÄNTLIGEN HELG!!!





ta hand om er -
LOVE YOU ALL
josefine


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback