alla stack.

Hej blogg min blogg blogg.. :)

Kom att tänka på att i måndags var det prick ett år sedan
jag lämnade bort min katt.. Fyfasen, har gått så fort egentligen .. :/
Cingo är iallafall världens sötaste katt!
Levde som en människa.

älsk


Idag har det varit skola bara.
Fast, morgonen var knepig.
Uscha, vill knappt tänka på det..

Skulle i vilket fall som helst lämna in ett bidrag
till harmångers litteraturpris på våran nobellfest.
Fick inte reda på datumet
men jag fortsatte typ att kämpa.
Igår skulle jag skriva den på datorn, men när jag var klar
gick den sönder och fungerade inte på hela kvällen.
Gick och la mig, vaknade och då hade tekniska mamma fixat den!
Skrev om allting vilket tog sin lilla tid, så missade bussen.
Pappa skjutsade mig till skolan och kom självklart aningen försenad.
Mer av morgonen slår jag vad om att ni inte vill veta om!


haha, dagens outfit iaf (:
dagens outfit 25 nov

Shit vad jag känner mig tjock kan jag lööva!
Sitter och lyssnar på musik, bloggar
och äter godis.. som pappa köpte åt mig idag :)

Hela familjen stack och kollade på bio överallt
och skulle självklart se filmer som det är del2 på.
som twighlight new moon och flickan som lekte med elden.
Tror ni jag sett första twighlight eller män som hatar kvinnor, eller?
nej, just det..
Så jag ska sitta för mig själv i soffan och kolla på
17 again som jag hyrde, och dricka coca.
Blir nog mysigt, även fast jag skrämt upp mig själv lite grand...


Vet ni?!
det spöregnar ute....




LOVE YOU ALL
josefine

ska försöka få till svaren på frågorna imorgon oxå....


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är hur kul som helst. ååh vilken söt katt :)

2009-11-26 @ 08:05:42
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Svar på din komentar: jag förstår det, den ser väldigt gosig ut!

2009-11-26 @ 18:23:02
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback