'sofia' nobel

Hej alla sötnosar!

Nobelfest på skolan idag.
Enligt mig var dagen helt grym, perfekt.
(dock inte bara för att det var god mat och noll lektioner)
Ni har väl känt er sådär underbart kära någon gång?
Och mindre underbart kär, däremot misslyckat kär?
Och när Han börjar prata med dig blir du jätteglad?
Ja, ungefär så känner jag :)


Jaha, då sätter vi igång med bilder! :)


sofia erika olivia  dessert

sofia & jag jag & hanna


ronja sofia jag & sussi


Snygg pose denna tjej har också (a)))

vårat bort och jag med min snygga pose!



Det var även prisutdelningar i kategorierna fred, litteratur, konst och design - och miljö som sofia vann för!

sofia vann moljöpriset!



Det var väl i stort sett hela min dag.
Slutade halv 2 och sen åkte jag hem bara.

Förresten, småungarna nöjde sig inte med igår,
släpptes en stinkis idag oxå...




Kommentarer
Postat av: sofia

KUNG! :D

2009-12-08 @ 19:04:20
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback