slingbrownie

hade inga bilder sen igår, märkte jag..

Eller jo, en.
Jag testade nämligen en växlingsautomat
för första gången i mitt liv.
Jag puttade in en tjuga och ut kom 4 femkronor ^^

UPPDATERING:


Köpte även två par trosor,
ett par shorts,
godis och mat, när vi åt på donken.
Även hårfärg,
så nu ska josefine bli brunett igen!
Ni får dock inte se mina inhandlingar,
pga att ett trosor har jag på mig,
skulle bli lite pinsamt..
Och shortsen och det andra paret är
på mitt rum så orkar inte hämta det.
Och en vanlig hårfärgsningsförpackning är inget att se :)




nemen, nu ska vi äta..
Får se, jag tar nog bara pommes.

PUSS -
en glad
josefine



Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: jaha okej :) haha nej men så mkt kommentarer har jag väl inte ? :P

2009-12-27 @ 17:31:51
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Buy Jewelrys

Hej



vill du köpa smycken? Kolla på bloggen och se om du gillar något. kram

2009-12-28 @ 12:31:39
URL: http://buyjewelrys.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback