skitthings

Jajustdet ja.
Åkte upp på macken idag
och hämtade ut ett paket som jag hade fått.
Det var en leverans från jultidningsförlaget.
Hade alltså fått min premie!

Detta år kom jag inte så högt upp (pga att jag inte orkade anstränga mig,
hade för mycket med skolan osv)
så valde en touch mp4spelare.
La in några låtar när jag kom hem
och kollade att det gick att lyssna.
När jag märkt att ljudet var bra,
allt funkade som det ska la jag in ett tiotal mer låtar,
en bild och skulle testa sen.
Men nej, helt död.
Jag provade ladda den men inte då..
SKITSAKER.
Förlåt men den höll inte ens i en halvtimma....


-



Nu kan jag ju ladda upp bilder oxå verkar det som ¤pepparpepparpeppar taiträ¤
så lägger upp lite julbilder jag knäppt idag.


julebilder



äääääh, det funkar ju inte!
Less jag blir...
Har iaf bakat mozartkulor med mama,
och lite knäck så nu kan man äta sig tjocka!
Ska klä granen nu :)
bilder kommer (omdet funkar vill säga)


GODJUL

love you all


Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback