shitsnö

hey!


Lite märkligt är det.
Igår fanns det inte en snöflinga på marken,
och jag gick i sommarskor.
Nu är det 2-3 dm snö ute och
jag fick ta fram mina gamla vintershooes.
Otroligt vad det kan förändras om dagarna ...
Skitkallt är det oxå,
och jag gillar verkligen inte detta,
även fast det är bättre än en snölös jul.

-


Idag fick jag åka buss hem oxå.
Vägrade gå hem i snöyret och har noll reflexer på mig,
så skulle förmodligen blivit ihjälkörd av plogbilen annars oxå.
I vilket fall som helst,
av alla gånger jag åker den förbannade bussen
- och det är inte ofta - så måste bussen som låg framför
oss såklart gå sönder, och det var en otroligt smalväg
 så kunde vi köra om, nej!

sånt irriterar mig rejält.
fast, ska jag vara ärlig irriterar jag mig väldigt lätt på saker... :/


haha, nu ska jag kolla på min favoritserie våra bästa år.
PUSS



Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback