kall promenad!

LUCKA 1:  LON, DEN ÄR FAKTISKT EN STÖRRE KISSE OCH KUSIN TILL VÅR EGEN KISSEMISSE.
sämsta jag hört! ><


Ååååh!
Jag vill ha en chokladkalender! :o
hahah, kan låta aningen barnsligt men jag älskar den chokladen!
Har glömt att köpa iår...
Ni vet sådana gratiskalendrar man får från ica?
I söndags var det ju första advent,
så då öppnade jag första luckan - så smart som jag var.
Och igår öppnade jag andra luckan.
Kom på sedan när jag stod och sminkade mig att det blev fel ^^
haha, jag ligger steget före alla andra (a)



Hade egentligen sovmorgon till 20 över 12 idag,
men eftersom att jag inte hade någon skjuts till bussen senare på dagen
fick jag vakna halv 7 som vanligt...
Satt alltså i två lektioner och hade inget att göra.
gick en promenad ute runt harmånger, svinigt kallt men skönt!


förlåt för mobilbild!!
promenad





ojsan, nu ringde det visst!
svårt att blogga samtidigt,
så vi hörs senare


PUSS
-



Kommentarer
Postat av: Anonym

FIn blogg du har! :)

2009-12-01 @ 16:48:54
URL: http://hildavsfanny.blogg.se/
Postat av: N I N N I < 3

Sv; Aha, vad tråkigt..Ja mår bara fint jag! :)

Vad har du gjort idag`:PP

2009-12-01 @ 16:53:46
URL: http://sommarfreaket.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback