hela dagen i olika städer

loggade ut allt på datorn, tog på mig min blåa jacka och mina sommartygskor.
(därför att jag inte kan ha stövlar till mjukisbyxor!!)
Gick ut och kollade mig omkring.
Det kändes kallt. Var ovanlig färg på 'gräset'
Det var något speciellt. SNÖ
Och just det hade jag skrivit om 10 minuter innan,
att det aldrig kom snö.
Fast, det regnar nu lite också, så kommer förmodligen bara bli snö.

menmen, hoppas på det bästa!

-gammal bild!


Imorgon ska jag först till birsta city för att julshoppa äntligen!
Sen ska jag vidare till andra staden, hudiksvall.
Där ska jag sova.
Hos morfar och min låtsasmormor!
Har varje jul pyssel där, och detta år är speciellt!
Det är nämligen 10 år sedan vi började med pyssel,
jag min syster och min kusín som hoppade in två år senare!
Kommer inte kunna blogga på hela lördag,
så blir runt eftermiddagen på söndag som jag ska försöka skriva!






-

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback