blir så argargarg

JAG MÅSTE BÖRJA SÄGA ATT JAG ÄR OTROLIGT LEDSEN!
helt ärligt, jag är världskass..
Klarar inte ens av att hålla igång en blogg i några månader.. :/
Förlåt, jag hoppas ni inte slutar läsa pga av det! :/

Idag har jag bara städat och sådant,
solade nyss.
skulle lägga in massa bilder som jag fotat idag
på vårat julpynt här hemma
MEN EFTERSOM ATT VÅRAN DATOR ÄR CP FUNKAR DET UJ INTE!!!!!!!
åh, förlåt... Men blir så arg :((((((





I tisdags -igår- var det dan för dan före dopparedan!
Solade solarium på dagen, och
sen runt 5 åkte jag till harmånger för att vara med Niklas o Johnnie.

På vägen dit märkte jag, det är snart jul!
Inte för att jag inte visste att det snart var jul,
men det märktes för trafiken norrut var enorm!
Flera femtiotal bilar efter varandra,
och till råga på allt -
en lastbil hade hamnat på andra sidan vägen utanför
gnarp så kan ju ana köerna där.....

Jag åkte iaf hem med 8abussen,
och sen sov jag hos linnea! :)
Alltid kul med återföreningsvänskap.
Var alltså längesen vi riktigt var med varandra.
Halv 12 ca hämtade en kille som heter Jimmy oss,
och skjutsade oss till emil.
Vi kollade på film och sånt där och halv 3 gick vi hem.
Kan lova att det var isande kallt!!!


Och i måndags, förresten - åkte jag tåg till hudik
och träffade gustav och viktor.
Var mycket med oskar oxå,
och det var så inåt piiiiiiiiiiiiiiiiip kul eftersom att
han i vanliga fall bor i arjeplog nu för tiden.
väldigt trevligt iaf :')

dont mobba bilden




Nu ska jag fixa och trrrrixa med min header.
PUSS

Vet ni, imorgon är det julafton (a)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jagdå?:(

2009-12-24 @ 17:58:05
URL: http://ssarajjohansson.devote.se
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback