lucia m lärare

ååååååååååååh, vet ni hur arg jag blir eller?
inga videosidor fungerar.
Eller visst, jag kan gå in på youtube och så
men kan inte kolla på ett enda klipp.
Otroligt irriterande.
Lika fokis blogg eller andra som har videobloggar,
inte kan jag jag kolla på dom eh.
Visas bara en vit ruta med ett rött litet fjantigt kryss i ett hörn.

Vi installerade för ett tag sedan in internet explorer 8,
och då det blev såhär.
skulle behöva en datoroperatör här hemma....


-.-.-..--.





skulle ju lägga in videorna från lucian vi hade igår,
men eftersom att inga sådana sidor funkar
blir det alltså ingenting - än.
JAG SKA FIXA DET!

luciatåget

jag och hanna


jag o julia


..& för er som inte vet vem jag är riktigt,

-



Vi hade två föreställningar på dagen,
för ae1 och ae2.
Sen hade jag två vanliga lektioner
och efter skolan stannade jag i harmånger.
Åt på pizzan med lovisa, och även
hallen -våranmusiklärare- som satt sig med oss.
Sen samlades vi runt kvart över 5 igen,
och hade en sista konsert kl 6.
Det var den bästa!
Vi var inte alls lika många, men ändå
var det skitfint :)
(folk har berättat och jag såg på video)
tyvär blev våran sångcoach sjuk och fick åka på akuten,
så det var synd men ...

mat

jag och hallen

luciatåg

Och somsagt, jag ska försöka ladda upp videor såfort som möjligt.

PUSS

Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback