BRR!

Gud vad jag fryser!
Sitter här i min rosa frottémorgonrock och
har nyss varit ute på bron och fotat snön.
Det var inte varmt kan jag lova.

Igår satt jag rekordet på 183 läsare
och 303 visade sidor! (Y)



Ska snart sätta mig och äta min
så kallade frukost, får se vad det blir.
Känner för en kopp the och
krypa ner under den nya varma pläden mamma
fick som julklapp från hennes jobb,
den är riktigt skön, det kan jag garantera!

-

bild printad från google-bilder


Ville mest bara visa att jag vaknat,
och önska er en fortsatt bra dag! :)
Runt 2-3tiden ska familjen åka
till min moster där vi ska kolla på film
med mammas och mosters kusin,
det blir trevligt att se hur dom var som barn!


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej var den bra ? :P

2009-12-28 @ 12:36:54
URL: http://stjupid.blogg.se/
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback