30 mil i onödan

hej!

ojojoj, vilken kväll!
Igår alltså, inte idag eftersom att det inte blivit kväll än.
Fan vad babblar jag om?!

Iaf började kvällen tråkig.
Åkte upp på byn och hämtade julia hos henne,
sen gick vi till ica och köpte energidrycker (vilket inte är bra för kroppen!)
Iaf kom inte folket vi pratat med,
så jag julia och victor gick ner till icakällaren
där det tydligen skulle vara konsert.
stod tre killar utanför och tiggde publik.
(De hade åkt 30 mil-från dalarna- också var det 3 pers där nere)
Sjukt jobbigt det måste ha kännts får dom.
Vi gick ner och kollade en halvtimma,
men som sagt sög det så vi gick ut igen.
Kom lite mer folk och resten får ni inte reda på, sry :)

jag och julia


Åkte iaf med mamma hem halv 1 och gick och sov alldeles direktnär jag kom hem.


Nu idag har jag inte gjort något speciellt.
Ätit litegrann och slagit in julklappar.

-



Skulle egentligen vara med lite folk idag, men känner
att jag inte orkar så blir bara att vara hemma.
Nu ska jag fixa mig och om en halvtimma ska jag gå upp på byn
och köpa mig en pizza med syster,
och sen blir det att jag går hem och gör precis ingenting.


hoppas ni får en lyckad kväll



Kommentarer
Hoppas ni får en bra start på 2011!


Fyll i info'n, och kör:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas Bara för mig)

Din hemsida/blogg:

Ditt meddelande till mig

Trackback